Ny enkät om gång och cykelbanor i Mora.

Under hela juni pågår enkäten “Gå och cykla i Mora”, där Morabor kan lämna förslag på hur kommunen kan bli bättre för både gångare och cyklister. Vi pratar med kommunikationsstrategen från Mora kommun, Johan Larsson Jufvas, som under morgonen delar ut drickkvarg till förbipasserande gångare och cyklister.

--- Annons ---
--- Annons ---

Senaste inläggen

Live
0:00 / --:--