Nyheter Bengt Stor blir nytt kommunalråd i Rättvik 1 år ago Bengt Stor Rättvik Rättvik har tre kommunalråd och Bengt Stor blir nu nytt kommunalråd efter Fredrik Ollén (M) som väljer att avgå till hösten. Bengt berättar hur han ser på framtiden. --- Annons ------ Annons --- Continue Reading Previous Osäkert läge för våra isarNext Mora kommun ska ge bidrag till byarna --- Annons --- Fler nyheter Nyheter Ny musik med Larz Kristerz. 2 dagar ago Nyheter Siljanstoppen Siljanstoppen 2 dagar ago Nyheter 5 miljoner till Rättviks kommun från Jordbruksverket 3 dagar ago