Nyheter Bengt Stor blir nytt kommunalråd i Rättvik 1 år ago Bengt Stor Rättvik Rättvik har tre kommunalråd och Bengt Stor blir nu nytt kommunalråd efter Fredrik Ollén (M) som väljer att avgå till hösten. Bengt berättar hur han ser på framtiden. --- Annons ------ Annons --- Continue Reading Previous Osäkert läge för våra isarNext Mora kommun ska ge bidrag till byarna --- Annons --- Fler nyheter Nyheter Program Sommar Zenit 19 timmar ago Nyheter Program Siljan idag 19 timmar ago Nyheter Program Sommarmorgon 20 timmar ago